niedziela, 20 Sierpień 2017
Z samego rana wyjechaliśmy z hotelu w Malmö i udaliśmy się do Karlskrony, która miała być naszą bazą wypadową i domem na najbliższych kilka dni. Wybraliśmy Karlskronę głównie ze względu na cenę i jakość noclegu, a z drugiej strony...
Od naszej ostatniej i zarazem pierwszej wizyty w Szwecji minął rok. Przez ten czas często zastanawialiśmy się nad powrotem do Szwecji. Jednak tym razem nie chcieliśmy wpaść tam tylko na jeden dzień, jak ostatnim razem do Karlskrony, ale zawitać...
Plan aby odwiedzić Karlskronę chodził po mojej głowie już od dawna. Poza zwiedzaniem miasta, o którym słyszałem, że jest bardzo urocze, bardzo chciałem po raz pierwszy w życiu popłynąć tak daleko statkiem. Także ta podróż, musiała się w końcu...
W ubiegłe wakacje, po wizycie w Chorwacji, zachciało nam się jeszcze jednego międzynarodowego wyjazdu. Długo zastanawialiśmy się nad kierunkiem i wybór padł na Szwecję. Skorzystaliśmy z promocji jednodniowych wycieczek do Karlskrony oferowanych przez Stena Line i tym samym połączyliśmy...