niedziela, 20 Sierpień 2017
Uwielbiam każdy środek transportu, który porusza się po szynach. Długo namawiałem Gohę, abyśmy wyruszyli w podróż Flirtem, a gdy to już się udało, zacząłem marudzić o przejażdżce Pendolino. Udało mi się kolejny raz i ruszyliśmy najszybszym w Polsce pociągiem...
Miło nam poinformować, że zostaliśmy blogiem partnerskim pierwszego w Polsce poradnika wakacyjnego dla całych rodzin. Poradnik zawiera szczegółowy opis najciekawszych w Polsce miejsc, idealnych na rodzinny wypad. Dzięki poradnikowi nie tylko bez problemu dotrzecie do celu, ale też dowiecie się,...
Postanowiliśmy się w tym roku polenić, wyjechać na urlop, przy którego organizacji nie kiwniemy nawet palcem. Zachciało nam się zapomnieć o wielogodzinnym poszukiwaniu dostosowanych noclegów, organizacji biletów lotniczych i ustalania z przewoźnikiem odpowiedniego kodu określającego niepełnosprawność Kamila. Chcieliśmy uniknąć...
Po tym jak jechaliśmy z Gohą pociągiem z Malmö do Kopenhagi, postanowiłem w niedługim czasie przetestować ten rodzaj podróżowania także w Polsce. Kilka dni temu, przy okazji wyjazdu na „Charytatywny Turniej Pokerowy EPT Polska” nadarzyła się ku temu okazja....
Przed wyjazdem do Aten przestudiowałem chyba „cały internet” w poszukiwaniu informacji na temat dostosowania Wzgórza Akropolu do potrzeb osób niepełnosprawnych. Poświęciłem na to wiele godzin z racji na to, że naszym głównym celem na 2,5 dniowy wypad do stolicy...
W lipcu trochę z Gohą polataliśmy i tak się zdarzyło, że wszystkie nasze podniebne podróże odbyliśmy na pokładach samolotów linii lotniczej Ryanair. Nasze loty odbyły się na trasach Gdańsk-Malta-Ateny-Warszawa-Gdańsk. Zaliczyliśmy cztery loty, a w związku z tym cztery wsiadania...
W ubiegłe wakacje, po wizycie w Chorwacji, zachciało nam się jeszcze jednego międzynarodowego wyjazdu. Długo zastanawialiśmy się nad kierunkiem i wybór padł na Szwecję. Skorzystaliśmy z promocji jednodniowych wycieczek do Karlskrony oferowanych przez Stena Line i tym samym połączyliśmy...
W grudniu, dokładnie po 50 latach, znów pojawiły się tramwaje w Olsztynie. Wiele było zamieszania i narzekania związanego z ich „budową”, ale ja od początku byłem zachwycony tym „come back’iem”. Mój zachwyt płynął z faktu, że uwielbiam podróżować wszystkim,...
Autostrady w Słowenii, a raczej winiety na te autostrady są jednymi z najdroższych w Europie. Zazwyczaj do Chorwacji jedziemy na dłużej niż 7 dni, dlatego tygodniowa winieta nas nie urządza, jesteśmy zatem zmuszeni do zakupu miesięcznej za kwotę 30...
Drogi Tatrzański Parku Narodowy, szanowny rządzie RP, drodzy czytelnicy... piszę to ponieważ trzy tygodnie temu wróciłem z Tatr i nadal nie mogę wyjść z szoku, jak to możliwe, że TPN tak nie lubi osób niepełnosprawnych. Od razu zaznaczam, że...