Ranč Milovice Czechy

Ranč Milovice Czechy odwiedziliśmy podczas powrotu z Chorwacji w 2015 roku. Obiekt jest typową rodzinną agroturystyką. Kiedy my odwiedziliśmy obiekt działał on dopiero od roku.

Ranč Milovice Czechy – lokalizacja

Ranč Milovice Czechy oddalony jest około 70 kilometrów od Brna w pobliżu granicy austriackiej i słowackiej. Dla osób chcących odwiedzić ten obiekt polecam dokładne sprawdzenie adresu i poprawne jego wpisanie w nawigacji. W Czechach znajduje się kilka miejscowości o nazwie Milovice i podczas naszej podróży pierwotnie trafiliśmy do nie tych Milovic.

Kiedy rezerwowaliśmy nocleg w Ranč Milovice Czechy wydawało nam się, że będzie dobrym wyborem na nocleg w drodze powrotnej z Chorwacji. Obecnie uważam, że jego lokalizacja jest kiepska na stop-over.

Parking

Ranč Milovice Czechy oferuje swoim gościom duży, bezpłatny parking.

Dostosowanie – ogólne

Ranč Milovice Czechy to agroturystyka i nie ma tu typowego lobby jak to jest w przypadkach tradycyjnych hoteli. Poruszanie się po okolicy obiektu na wózku inwalidzkim nie należy do najprzyjemniejszych ponieważ plac wysypany jest miałkim gruzem. Goście chcący zameldować się przyjmowani są w barze, do którego osoba na wózku inwalidzkim da radę się dostać.

Dostosowanie – pokoje

Pokoje w Ranč Milovice Czechy znajdują się na pierwszym piętrze, nad stajnią dla koni. Do pokoi prowadzi platforma zewnętrzna.

platforma dla niepełnosprawnych w Ranč Milovice Czechy

Mimo bliskiego sąsiedztwa stajni w pokojach nie jest wyczuwalny „zapach konia”. Pokoje w agroturystyce są bardzo nowocześnie urządzone i czyste. Jeśli chodzi o ich dostosowanie to osoba na wózku inwalidzkim może się swobodnie poruszać. Niestety łóżko w pokoju jest zbyt niskie, aby wygodnie się na nie przesiąść.

Dostosowanie – łazienka

Łazienka w pokoju w którym nocowaliśmy nie była dostosowana w ogólnym tego słowa znaczeniu. Jednak mimo to była możliwość skorzystania z toalety i umywalki.

Ogólnie

Ranč Milovice Czechy to agroturystyka zlokalizowana w totalnej głuszy. Są tam konie i inne zwierzęta, można wykupić sobie lot znajdującym się na miejscu helikopterem, można spacerować i naprawdę odpocząć. Wydaje mi się, że jest to świetne miejsce dla osób chcących odpocząć od miejskiego zgiełku, jednak nie jako stop-over w dłuższej podróży.

stadnina koni w Ranč Milovice Czechy

Cały obiekt jest bardzo nowoczesny i czysty. Pokoje są wyposażone w telewizory i niezbędne sprzęty, a na gości rano czeka pyszne śniadanie.

Nasza ocena

Trudno jest jednoznacznie ocenić Ranč Milovice Czechy. Wydaje mi się, że dłuższy wypoczynek w tym miejscu byłby bardzo udany, jednak na jedną noc to kiepski wybór, głównie ze względu na lokalizacje. Jeśli chodzi o naszą ocenę dostosowania obiektu to jest średnio. Fakt, da się dostać do pokoju, jednak łazienki są niedostosowane, a łózka zbyt niskie.

Nasza ocena jest subiektywna i opiera się głównie na dostosowaniu obiektu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Ogólna

Lokalizacja

Pokój

Łazienka

Tekst w żaden sposób nie jest sponsorowany przez hotel.